Fredag 1 januari

Igår blev det slappa kväll hemma hos mig.
Jag, Emma, Marika, Elian, Lillen, Ivan och Danne.
Hyrde SOS åt mackor och chips och drack lite vin :)
mum.

Sen framåt natten när det bara va jag, marika, ivan och elian
kvar så fick vi för oss att vi skulle ut o bada i bubbelpoolen,
och så blev det :) riktigt varmt och skönt. Hade lite snöbolls
krig också men det va jävligt kallt =/
Sen efter badet blev det ännu mer mackor och coca :) hah. gott !

Imorse körde jag och marika till bageriet och hämta en jävla massa bullar.
Dukade fram lide fint, värsta lyxfrukosten :P

Nu har vi vatt och handlat lite mat på konsum så vi klarar oss i helgen.
Sitter och väntar på Elian när han drygar sig i duschen. Snabba dig!
ska hem till mig sen o glutta film eller nått, måste städa också..
ska jobba lite idag också, bara städning  + stängning så det är ganska chill.
ikväll blir det nog också slappe eftersom jag jobbar kl sju imorgon =/ 

Men vi får allt se vad som händer, ska inte planera för mycket för det blir ändå
aldrig som man tänkt sig. :)

ciao bella


Kommentarer
Postat av: ewr

1a januari...........

hmm

2008-02-05 @ 19:17:57
Postat av: Emma N

EMILIA - vad duktig du är med att skriva i din blogg :D tjohoo!

2008-02-08 @ 16:01:15
URL: http://nordstromemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0