muntergök

JAAAAAA!

Äntligen är jag klar med mina geografi frågor.
Har precis lämnat in dom.
Shit vilken börda som togs från mina axlar.
 Nu slipper jag sitta hemma som en annan pluggande jude och leta svar. Jiiiha!

Annars är det väl ingen speciell dag. Väldigt trist väder och det är synd för vädret gör så
himla mycket för humöret. Igår var det solsken och det speglades såklart över på mig
som var pigg och glad som en lärka :D hah.

Vet inte om det blir någon träning idag. Känner inte speciellt mycket för det..
Kanske blir film mys istället, passar mig mycket bättre!


Vill tacka underbara Emma för att hon skrev så glada ord om mig i sin blogg.
Vill gärna skriva några rader om henne här eftersom hon är den underbaraste
vän man kan ha.
Vi har ju känt varandra sen barnsben och även om benen blivit längre håller vi fortfarande ihop,
snart 13 år som bästaste vänner och det kommer bli mer är 13 år till. Kan ju hoppas på 113 år till :)
Jag älskar dig min underbara vän <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, jo visst har våra ben blivit längre :D haha, fan vad du är rolig.

Pusspuss

2008-01-23 @ 17:03:30
URL: http://nordstromemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0