4/4

I torsdags efter träning och jobb åkte jag till Bjärred för att passa mina underbara kusiner :-)
som alltid vill dom såklart busa och hitta på massa roliga saker, så dom lurade upp mig på garagetaket
för att kolla på utsikten och fota lite :-) vet inte riktigt om föräldrarna godkände det så jag hoppas dom inte har berättat
det ;-) När vi sakta men säkert klättrat ner från taket gick vi iväg och köpte pizza. Klockan börja bli rätt så mycket så sen blev det bara lite tv tittande innan jag fick tvinga dom i säng :) Louise va duktig och gick och la sig självmant men olivia fick jag nästan trycka ner i sängen :-) ha! hon skulle ju plugga, läsa, lägga fram kläder, sitta vid datan.. allt för att inte gå o lägga sig. Till slut kom lars och kattis hem och jag fick tvinga olivia att låtsasova så dom inte blev arga för att hon va vaken ;-) Tog sen tåget hem o va väl hemma vid lite över tolv.

I fredes va det dags för morgonspin så det va ju bara att pallra sig dit :-) Som alltid gick det ju bra när man väl kommit igång. Efter det blev det dusch och frukost innan jag gick och la mig igen för nån timmes sömn innan det va dags för jobb. Klockan tre va jag på plats på jobbet och det gick faktiskt jäkligt bra trots att vi hade 210 gäster. Fick sluta redan halv ett och det tackar jag och bugar för:-) Körde till kungshult för att hämta elian så vi va väl hemma vid två nångång.

Idag har ju varit en helt jävla underbar dag ;-) Älskar sol och värme och man kan ju inte annat än att va på strålande humör :) Jag och Helena körde ut till Karro där hon, emma och nelia befann sig. Där blev det smoothie, solning, bra musik och snack ;-) I like! <3
Ikväll står grillning på schemat och flaskan åker såklart också fram ;-) vi får se vart kvällen leder oss :D

       
                  

peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Myshelg <3



Älskar dig mitt hjärtefjun!

2009-04-06 @ 18:04:02
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig <3

2009-04-07 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0