1989-02-26

Idag är dagen med stort D. Jag har gått och blivit 20 år gammal. Jag betonar gammal eftersom det finns så mycket jag skulle åstadkommit innan jag var såhär gammal. Tiden bara gick och plötsligt står man här, 20 år gammal och vet fortfarande inte vart tiden tagit vägen och vart framtiden bär en. Tonåring räknas jag inte längre som. Nej, nu är det vuxen som gäller. Jag kommer inte längre undan med saker som man gjorde när man va yngre, jag måste ta ansvar och stå på egna ben.

Men fan va jag är negativ. Jag är 20 år för helvete! Jag kan gå på systemet när jag vill, komma in på uteställen med mitt eget leg ;-) Det är nu livet börjar.

Mamma kom instörtande kvart över sex imorse och väckte mig och elch. Sång och paketer blev det :-)
Fick nya träningskläder + skor. vilket verkligen behövdes! Lite nya underkläder blev det också (eftersom winston bitit isönder det mesta)
Stack en runda till bageriet också där mer paket väntade, en bok och ett mackejärn av rosmarie :)

Peace


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis min älskade vän och familjemedlem. :-)

Älskar dig av hela mitt hjärta,



äh nu får vi skippa tjatet om att vi börjar bli gamla.. det är nu livet tar fart ! :-)



<3<3

Älskar dig min partner in crime !

2009-02-26 @ 15:45:39
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Julia

GRATTIS :) <3<3<3

2009-02-26 @ 17:28:45
URL: http://neehe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0