Lördag

Ja, nu äntligen är du här :)
Har vatt hos kusinen och ätit. Men nu e vi hemma hos mig och förfestar innan jeggan.
Vår saknade Malin Hill har hittat hit till sina rötter i höör , och det är vi sjukt glada över :)
va ju överdrivet längesen, kommer knappt ihåg sist det var. <3
Men som sagt,. så sitter just nu Jag, elian, emma, malin, nelia, pär och lillen hemma hos mig
och krökar lite. Snackar massa skit och är överdrivet sociala vilket man blir efter några glas vin ;P
hoppas på en riktigt trevlig kväll vilket vi alltid har eftersom vi e så jävla positiva :)

Mitt hjärta är här vilket jag är superglad för, hoppas bara jag kan locka med han till jeggan men vem kan motstå mig ;P haha. Älskar dig babe <3

hej alla brudar måste bara säga hej och ha en toppen kväll! / pärsan


Kommentarer
Postat av: E

nöööööööörd :-) men trvligt e det :-)

2009-02-07 @ 23:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0