Onsdag

Då va en ny vecka i full gång.

Igår blev det träning i gymmet + vibben, riktigt kul faktiskt :) har blivit besatt av vibben , den e riktigt rolig att träna på :P
Efter träningen blev det hem och duscha, äta och sedan iväg till Julle för massa snack och kaffe! myspys :)

Idag gick jag upp halv elva (relativt tidigt för min del) och drog ner till gymmet. Men fick först skotta ut bilen ur en riktigt snöhög. Idag blev det också gym + vibb :D blev väl 1½ timme innan jag begav mig hem igen.
Efter duschen kände jag ett sug efter ägg och bacon (kanske för att vi prata om det igår) så det fick det bli, mum vad gott det va :D Ska jobba idag också, börjar kl fyra men antagligen blir det inte så sent.. skönt. Hoppas dom har samma goda chokladkaka som i måndags, nu när man har tränat får man ju unna sig :D

peace

Kommentarer
Postat av: emma

din fis, du uppdaterar dåligt :-(



<3<3<3 älsk älsk älsk

2009-02-19 @ 13:20:58
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0