11/3

då va det onsdag igen, och snart är den också över. Tiden bara springer iväg nuförtiden, känns som tiden gick saktare när man var uppe i skolan och allt vad det innebar. Nu när man är ledig och bara jobbar nån gång då och då går tiden  sjukt fort, dagarna bara flyger iväg. Är det inte skumt, det borde ju va tvärt om, tiden går ju sakta när man inte gör nått spec. Ääh, det är en konstig värld vi lever i ;-)

Hade fortf ont i halsen imorse när jag vakna men det var mycket bättre än igår iaf, så man kan ju hoppas att det inte blir värre. Karro kom hit efter jobb och vi bestämde om för att köra dubbelpass, spinning och box. Vi körde på som aldrig förr och det blev hårda pass båda två. Vi flippade ut lite på boxen då mitt hår blev skit elektriskt och ställde sig rakt ut på alla håll. Såg helt jävla sjuk ut, och jag märkte hur folk sneglade och fnissade åt mig. haha och jag försökte såklart platta till det men det gick ju för fan inte, i ett desperat försök tog jag karros parfym och sprejade ner håret lite, vilket hjälpte i si sådär 30 sek sen fick karro världens stöt så fort hon nuddade mig. Så jag rekomenderar inte parfym till elektriskt hår :D haah.
efter träningen körde vi hem till mig och gjorde te och majskakor med ost ;-) mums!
Nu blir det slappe framför tv:n resten av kvällen :)



Peace


Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar dig mitt hjärta <3

Blev en riktigt lyckad kväll igår!



Och jag lääääängtar till bartendingschool :-)



<3<3<3

2009-03-15 @ 23:04:04
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Emma

nu när jag gjort om din blogg får du fanimej se till o skriva!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)



hörs ikv snutt <3

2009-03-20 @ 10:25:30
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0