Golden sands

Igår blev det utflykt till Golden Sands för att parta loss på den glade viking som hade grand opening. Men först blev det några timmar på ett köpcenter i Varna där jag inte hittade ett skit och blev deprimerad.
Väl i GS blev det middag och förfest på en resturang innan vi gick till den glade viking. Dessvärre var det inte så mkt folk eftersom säsongen inte dratt igång riktigt än, men vi från utopia plus några andra workers hade en riktigt trevlig kväll med massa snack, shot, dans och buckets :-D

Ikv är det grand opening för den glade här i sunny :-) Jag och emma ska egentligen jobba på valhalla ikv men Nick vår barchef tyckte att vi skulle stänga ikv och gå o festa på den glade ist. Hoppas verkligen det :-)
see ya bitches!

peace


Kommentarer
Postat av: Emma

hej min pölse.

Jaa, wonderful <3 man kan ju inte låta bli att bli lite festsugen idag :-D en yr natt på den glade hade inte varit fel ;) puss pölsen

2009-05-20 @ 16:12:34
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Emma... pölsens kompis

Snart min pölse, så åker vi :D

Tjoho! GALEN SOMMAR MED DIG ÄLSKLING!!! :D <3

2009-06-03 @ 14:53:41
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0