NY baby!

Japp, efter manader av bade langtan och fortvivlan ar jag har! I New York, kanns sa sjukt att skriva de, har nog inte riktigt fattat det an.

Flygturen hit gick OK.. Traffade tva astrevliga tjejer pa kastrup, Ebba o Malin och blev riktgit glad att jag skulle slippa flyga hela vagen hit alldeles sjalv. Men tji fick jag, vi akte till London och sen skulle vi ta olika plan till NY sa sa lange vara den lyckan.
Flyget va iaf javligt drygt, och val framme va jag astrott o inte alls road av mote kl 23.00 dar dom bjod pa pizza o chips. haha, tacka saklart nej till de vilken ska bli en VANA har.. ahah! far se hur de gar med de.

om 15 min borjar forsta lektionen sen kommer LISA hit! kan inte fatta de! sa jaaaavla sjukt! langtar som en idiot.

Hoppas allt e bra dar hemma, saknar er inte an :) <3

Ska forsoka skriva har sa ofta som mojligt och uppdatera er om allt :)

Grattis farmor!

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0