oj oj, längesen nu

ja ojdå vad längesen det va jag skrev här. Men inte lika långt som sist jag hade ett uppehåll :) hah, typ ett år!
men jag har ju så mkt inskrivet i min tjocka kalender (eller inte), så jag glömmer helt enkelt bort att skriva!
men nu e iaf au pair ansökan inskickad så ni får hålla tummarna att där finns några skrikiga barn i USA som behöver mig!!
Annars händer det inte för mkt i mitt liv just nu..förutom att jag har blivit spinninginstruktör :) ha, ingen utbildning men det kommer. Missade precis en utbildning i januari men de kommer fler. Hade mitt första pass igår vilket var skitkul :) jäkligt nervöst men andå kul, det hjälpte att Emma och Lisa va där :P ska ha morgonspinnen imorgonbitti kl sju också, så det är kul och bra att jag får öva lite :)
I tisdes körde jag, mamma och Emma ner och körde igenom mitt pass som jag slängt ihop på två dagar :S men det va riktigt kul och dom verka nöjda :)
Imorgon blir det lite jobb på brödis annars inte så mkt planerat. Blir väl en slappefredag eftersom jag alltid jobbar lördagmornar.

sitter just nu på job på in2shape, väldigt lungt. bara tre timmar kvar.. det ska jag nog klara!

so long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0