dagens

Gick upp vid nio idag för att dra till bageriet och skylta lite.
Har ju funderat nu ett tag på att dra till USA och jobba som au pair så ja passa på att skriva ut alla papper som behövs fyllas i. Skicka iväg några direkt till polisen så jag kan bevisa att jag inte är nån brottsling :) hah!
Såg också att mitt pass går ut i mars så måste fixa nytt.
Sen följde jag med mamma hem så åt vi lunch o gick en lång runda med winnie :)

Drog sedan med mig pappa hem så han kunde sätta upp lite tavlor som behövdes komma på plats!
Sen vid sex stack jag och träna spinning och när jag kom hem va Lisen o Lolla på besök :)
in i duschen o sen laga jag korv med wokgrönsaker :) heh! Emma drog till syrran i Lund så jag är hemma helt själv ikv :( passar på att tvätta lite o sen kanske jag drar över till Lolla en sväng, gutt att man bor så nära :D

So long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0