Fredag- fredens dag?

idag va jag fan uppe innan tuppen han själv!
gick upp vid halv sju för att dra till gymmet och köra morgonspin en timme :) riktigt skönt!
hem fort som fan sen, va så jäkla trött så in i duschen snabbt sen slängde jag mig på soffan med täcke och kudde och sussa sött till kl 12.
Ringde Lolita och tvinga henne att komma hit, men tydligen va de jävligt jobbigt, typ 10 meter att gå ;)
Jag övertala henne att för att få va i mitt sällskap är det värt att gå 100 mil för :) såklart!

Ska jobba på bageriet sen kl två till sex bara. städ o lite sånt.

Josefinfinfin kanske kommer hit ikv, hoppas verkligen på det.. Va skitlängesen vi sågs o hon har inte sett vår lägenhet heller så de hade vatt skoj! (hoppas inte brossan smittat dig)

Försöker också ringa min gamla skola för att få tag på mitt betyg men de verkar va svårt för dom att svara.. de e väl inte nått konstigt lov nu som man missat för man inte går i skolan längre?

Nu e lolla här :) vi snackar om att fetta i helgen :)









So long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0