fredagkväll

nu sitter jag, Lolla och Kitty hemma hos mig och kollar tv. Snart börjar let's dance och då ska vi spana in Gudruns ben ;)

Efter jobb drog jag hem och Lolla o Nelia kom hit. Sen åt jag och Lolla lasagne och vitlöksbröd :) gottigott!
Sitter och smuttar på lite cider och vin eftersom de e fredag och det hör ju helt enkelt till :) mys!
har suttit och fixat lite med ett fotocollage som ja ska skicka med min au pair ansökan, men får se om jag ändrar lite.. skit svårt vad man ska välja för bilder.. har ju mest oseriösa festbilder och det kanske inte impar på en barnfamilj ?
men men, det löser sig helt enkelt!

nu börjar fan let's dance, då kan jag inte sitta här o skriva, måste vara insatt från början!! haha.

jobb imorgon kl sju så det blir att lägga sig tidigt ikv.

So long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0