jobb

blev en brakfrukost framför tv:n idag igen :) I like!
Drog ner och träna sen vid ett och körde lite armar, mage och kondition. Mitt i träningen kom Mackan och fråga om jag kunde jobba idag. Inga andra planer stod på mitt schema, så jag fick låna hans bil, körde hem och duscha och tryckte i mig lite mat sen sladda jag ner här igen. inte så mkt folk just nu och inte så mkt att göra, därför sitter jag här och läser lite ointressanta bloggar :)

frugan skulle äta med sina päron eftersom jag jobba sent, så ja hoppas bara tiden går fort och vi har nått gott där hemma för jag börjar bli hungrig igen :) hah.
imorgon blir det lite jobb på bageriet, ska nämligen skylta om i fönstren. Städa ut julen och lite sånt.

Nu ska jag klura ut hur micron här funkar så ja kan göra lite the :)

so long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0