Onsdag

idag jobbar jag på Eden :) började kl halv åtta så jag kom till ett uppdukat frukostbord vilket är en perfekt start på dagen :) nästan som en hotell frukost, fil, flingor, bröd, knäckebröd, gröt ja lite allt möjligt! gott!
Sen hade jag gympa med dom allra minsta. 2-4 år. Eller gympa och gympa vi studsade runt på dagis och vifta lite på armarna till tonerna av Nanne grönwall :) haha, rikigt kul!

Nu har vi precis ätit lunch så när det var undandukat fick jag en liten rast o då passar jag såklart på att sätta mig vid datan.

Ska egentligen jobba till fyra men kanske får ta stängningen beroende på hur Maria mår. Går hon hem så jobbar jag till halv sex, måste hinna till träningen kl sex bara .. annars ingen stress. heh.
Hoppas ja kan låna mossans bil, går lite snabbare då!

Nu ska vi snart ut o leka i snön, åka pulka o ha snöbollskrig :)

So long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0