onsdag

Idag var jag absolut inte pigg på att gå upp. Ställde klockan på nio men snoozade till elva! aaah, palla sova bort hela dan!
Skulle iaf jobba kl 12 så mamma hämta upp mig eftersom de snöa lide mkt.
Jobba till sex sen stack jag hem till mor och fars granne Ulrika som skulle fylla i lite referenspapper till mig eftersom jag har passat hennes dotter.

Far skjutsa sen hem mig vid sju och då förberedde ja lite mat som ja skulle ha efter träningen.
Lisa kom o hämtade mig vid lite i åtta sen blev de konditionsträning i 45 min. Puuuh! riktigt svettigt ;)

Hem sen o kasta sig i duschen och sen värma på maten som bestod av wokgrönsaker, bacon och julkorv :) hah. de va gott :)

Emmisen drog till syrran i Lund så jag e alldeles alena , heh.
ikv tänkte jag inte gå o lägga mig så sent så ja kommer upp i hyfsad tid imorgon.

so long fuckers!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0