tisdag

idag försökte jag faktiskt komma upp med tuppen så det blev vid halv tio. Ganska tidigt för min del när ja e ledig så de e gutt :)
Stack till bageriet och låna mammas bil sen körde jag till Eslöv för att fixa nytt pass.. och fy fan vad hemsk bilden blev men va fan, ingen ska väl studera de så noga.. hah

Efter det så stack jag hem till Sandra och Ken och Sandra bjöd på frukost :) knäckemackor med tonfisk och the :) smaka väldigt braa :)

sen stack vi hem till oss där Emma och Lolla befann sig :) där fortsatte vi med the och snack :)

Vid sex hämtade jag upp Lisa för att sticka ner till gymmet och träna lite! Blev lite armar och mage men sen när vi skulle avsluta med kondition så va det två personer som ockuperat crosstrainern i typ en timme, så vi blev as-sura och satte oss och cykla lite ist.

stack sen hem och krängde fisk med potatis som Emma hade lagat :) mkt välsmakligt :)

Förresten har jag glömt berätta att igår när jag duscha så trilla duschdraperiet ner.. haha!
jag trodde att de gått i sönder och lät de ligga i badkaret men idag när ja kom hem så testa jag att sätta upp de igen och de funkade :) heh, typiskt mig!

Nu e de kvällsmys med Emma, Lisa, Lolla och Sandra (&Ken) med the-drickande såklart :)


so long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0