torsdag

idag va jag uppe med tuppen, sådär runt halv tio :) Har ätit en stadig frukost bestående av gröt med kanel :)
hämtade tvätten som jag lät hänga över natten men ingen verka upprörd eller sur ;)

ska traska upp på bageriet och skylta klart det sista. Sen kl 13 ska jag till doktorn och kolla mitt blodtryck som vatt ovanligt högt.. kanske bra att kolla upp så ja inte faller platt fram ner och dör.
Sen ska jag sticka till gymmet en runda. Annars inte så mkt planer för dagen. Får helt enkelt se vad som händer.

snart e de helg, och då vill jag och Lolla fetta! nån annan som ska fetta?

so long fuckers!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha fy fään vad kul! Fetta!! Fick ett liten skrattanfall här för mig själv, haha! See you later fuck! <3 <3

2010-01-14 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0