Mums

Idag har jag verkligen vatt en hemmafru o slavat framför spisen.

Började med att göra köttbullar som ja ska ha med mig till Ale imorgon. Vi e ett gäng tjejer som ska samlas där så ska alla ta med sig nånting att äta från deras land. Så då blev de köttbullar o pepparkakor för mig del :) Ale e från Mexico, Liza från ukraina, Natalie från england o några andra som ja inte vet vart dom är från. Så de lär bli en rejäl blandning :) Massa god maaaat!

Efter ja gjort det så fråga min hostmom om ja kunde hjälpa henne att förbereda middagen till imorgon, eftersom de kommer hit en massa folk. Självklart kan ja de, så ja har hackat ca 30 vitlökar, 15 lökar (haha) o skurit massa sallad. Fy fan vad mina händer luktar!! de kvittar hur många gånger jag tvättar dom, måste nog slita av de översta skinnet för att de ska gå bort.
Iaf blev min hostmom överlycklig för nu e de inte så mkt för henne att göra imorgon.

Förresten ingen skola för mellan imorgon o storan slutar 12 så måste aktivera dom på nått sätt. Kanske lekplatsen.. hm, fortf bra väder så man kan va ute, borde ju passa på.

Ikv blir de pilates sen vin o film :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0