2 sep

Igår kom de.. inte hemlängtan eller så utan jag va bara tvungen att gråta, vet inte riktigt varför men säkert en massa blandade känslor. Debbie märkte på mig att jag va lite nere så först köpte hon glass till mig, sen på kvällen körde hon, hannah och jag till en nagelsalong där vi fick både manikyr o pedikyr (betalt av Debbie) så himla snällt av henne :) sen efter de kunde ja såklart inte va ledsen längre ;) heh, när vi kom hem hade Dave grillat så maten stod klar o väntade på oss. Sen hade jag skypedejt med den sötaste som gjorde mig ännu gladare av en present :) skitfin va den! ni får se sen ;)



Snart har ja vatt hos familjen en hel vecka.. ;) haha, de e en början iaf. Igår kom Dave tillbaka från Boston så idag har han och jag hjälpts åt med kidsen. Vi gick till stranden en sväng imorse, riktigt skönt väder o varmt i vattnet, de passar mig perfekt ;) Längesen ni såg hav o strand där hemma eller ? ;) hah.

Sen vid lunchtid gick vi hem igen för att fixa käk, pasta o kyckling blev de o massa lek till de. Här får alla ungar välja ut några leksaker som dom har vid bordet o leker med under tiden dom äter.. hah. Allt för att göra de så enkelt som möjligt. Efter det blev de glass o ännu mer lek.

Sen skulle Dave fixa nånting så ja va själv me alla 3 ungarna i poolen, riktigt drygt kan ja lova. Den ena skriker efter mamma den andra slår sig o gråter o den tredje bara springer runt o bråkar me dom andra två. Ett tag där hade jag lust o skjuta mig sj i huvudet..Men de löste sig.
Nu har va precis druckit the o ätit kakor.. haha, låter som ett ålderdomshem :)
Debbie, Dave o flickorna gick ut en runda så de e bara jag o PJ kvar i huset.. riktigt lungt o skönt. Han sitter o kollar Alvin & gänget o ja passa på att ta fram datan. Måste jag se den jävla filmen igen så kommer ja garanterat skjuta mig! har sett den ca 75 ggr sen ja kom, fattar inte att ungarna inte tröttnar!

Ikv kommer några av familjens vänner hit så de blir nog kul.. Dom varnar för storm imorgon så alla har typ lämnat Cape, utom vi förståss..haha får se hur illa de blir imorgon.

Tänker på er!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0