helgen

i fredes efter gymmet hämtade Ale upp mig sen körde vi mot Ediths hus. Hennes host va bortresta så vi korkade upp så fort vi kom dit ;) blev middag o massa snack ute vid poolen, mysigt :)
Ja, maddie o Ale som hos Edith sen i lördes körde jag o Ale till shoppingcentret medan maddie åkte hem på födelsedagsmiddag o edith stanna hemma.
Vi drog sen hem till mig där maddie mötte upp oss för att sen köra mot Boston där vi skulle gå på Museum of fine art. Inte för att jag är mkt för museum o sånt men de va faktiskt ríktigt kul att gå där, dom hade en avdelning för Fashion, med tex vouge från 50- och 60talet, kul att se. Lite bilder på Kate moss, Audrey hepburn vilket va kul att se :)
sen blev de starbucks o promenad genom boston, sjukt mysig stad! 

Köpte med oss thaimat sen körde vi hem till mig.. hade delade åsikter om hur lördagskvällen skulle spenderas, Maddie ville festa, Ale ville slasa o jag visste varken in eller ut eftersom jag nös som en idiot.. haha, måste vatt nån allergi.
Blev iaf att vi korkade upp en flaska vin här hemma sen satt vi o kolla film o käka glass :) mysig kväll.

I söndes hade jag o Maddie en sjuk krängdag! haha, börja med pizza sen gick de bara utför.. med chips, pirate booty, glass o choklad framför en massa olika filmer :) sjukt skön o slapp helg. Behövs ibland.. (men nästa helg blir de garanterat fest!)

sen blev de måndag igen.. sjukt trött imorse när klockan ringde men va fan ska man göra.. de va bara att traska upp till ungarna som ja hörde va vakna sen länge..
Dagen gick ändå förvånandsvärt fort o hade en palydate me Caroline o hennes nya au pair som kommer ta över när hon åker hem nästa vecka..
skypade även med Lollis o nelia idag vilket va sjukt trevligt! saknar er mina raringar.. kul o få lite uppdateringar om allt där hemma :) <3

Sen blev de spinning ikv o nu e de bara slas framför tv:n o datan!

ha de sveafolk!

xoxo


Kommentarer
Postat av: emma

hej min lilla sockertopp! Jo din säng är kvar i lägenheten :) lovar att jag inte ska göra några märkliga övningar i din säng haha :-D hur går allt där borta? Du verkar ha det skitbra :D längtar tills vi ses och jag ser hur det är :)



imorgon sticker jag till dk igen.. REUNION! sen måste vi skypa nästa vecka <3 love love love älskling

2010-09-30 @ 00:54:03
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0