puuuuha!

Förlåt, ska försöka uppdatera lite oftare! hellre fler men korta inlägg än långa o färre ;)

Denna veckan börjar gå mot sitt slut, iaf vad gäller jobb. Bara imorgon också sen håller ja helg! o de blir första helgen här i Newton så tjejerna ska dra ut mig på övertyr. Har inte planerat så mkt för imorgon mer än att vi alla möts upp här hos mig när vi slutat sen får vi ser vad vi bestämmer oss för. Slapp eller utgång? På lördag blir de fest iaf men fråga mig inte vart eller me vem.. haha, jag följer strömmen så får vi se vart vi hamnar ;)

Igår tog Isabell med mig på en löpartur, tänkte att de kunde va bra att hon visa mig vart ja kan springa så ja inte springer vilse.. haha. Gick ut vid halv sju o va inte hemma igen förrän halv åtta! helt jävla sjukt, ja som hatar o springa (o de sa ja till Isabell) men hon sa att de tog typ 40-45 min så ja tänkte att ja kanske kunde stå ut, men va faaaaan, en hel timme! de va de värsta ja gjort på länge men ja sprang iaf hela rundan så ja va riktigt stolt när vi tillslut kom hem. (jävligt död också)

Sen våga ja mig inte riktigt ut på samma tur imorse eftersom ja va rädd för att springa vilse nånstans,, hah så min hostmom fråga om ja ville följa me henne på träning imorse ist,. javisst tänkte jag o klockan ställdes på 5.00!!
Sen körde vi ner mot downtown boston o mötte upp tränare o fler msk i parken o körde massa övningar där o avslutade med 30 min löpning. Drygt som faaan (spec så tidigt!) men fy farao vad skönt de va efteråt, som alltid när man har tatt ut sig ordentligt!  en bra start på dagen.
sen hade ja playdate me Larissa o Caroline o vi satt mest o snacka o drack kaffe medans kidsen lekte :) like it a lot.

O ikv slasade ja framför en film sen mötte ja upp Christopher o gick en runda o snackade lite.

sen nu är de äntligen dags att sova, efter en lååång dag!

Nighty.


GRATTIS LOLLIS PÅ FÖDELSEDAGEN! fira ordentligt o glöm inte att tänka på mig ;) <3

Kommentarer
Postat av: lolla

Låter som du trivs hur bra somhelst. Riktigt bra :)



Och tack. Ska tänka på dig love. Tror inte du vill, men vi kan kanske skypa när alla är här. Kan ju se vad du känner för ;P



love you pusssss

2010-09-10 @ 11:44:54
URL: http://lollabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0