to do list

Nu börjar ja fan känna mig stressad..

vad ja ska ha åstadkommit innan släkten kommer i mars :

- Fixa social security number
- Boka quebec
- fixa pappren till quebec
- studera 3 lördagar för att få 3 credits
- boka hotell
- boka hockey o basket biljetter
- fixa gratisbiljetter till allt möjligt i boston
- planera vad ja ska underhålla släkten med ;) hah.
- planera min 22-års fest
- fixa limo till vår utgång på min födelsedag

kanske inte är överdrivet mkt men de känns så jäkla drygt. Har blivit så van här, att inte stressa o ta allt som de kommer men nu jävlar i de e de tid att planera. Tiden bara springer iväg.

för att stressa ner lite har ja precis druckit ett glas vin me mina hosts :) alltid lika trevligt.
har snackat lite om vad vi ska hitta på när släkten kommer hit o såklart vill debbie o dave ordna en liten fest ;) haha, trevligt. Ja fick bjuda in vilka kompisar ja ville så dom kan träffa släkten sen bjuder dom på mat o dricka :)
nice!

okej, nu drar ja.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0