Washington DC

Dålig uppdatering..bla bla jag veeet!

Men IAF nu har värmen kommit hit på RIKTIGT!! igår hade vi 32 grader o idag ska de bli ungefär de samma. Sj märkte ja inte av de så  mkt eftersom jag mest va inne igår o höll på med tvätt o sånt. Så jag klagar inte. AC:n här inne gör de fan sviiinkallt! som Maddie sa så får man fan gå ut lite då o då bara för att värma sig. haha.

Ikv drar jag o maddie för en weekend i Washington DC, ska bli riktigt kul :) se vita huset o lite sånt :)
Så igår kolla vi upp vädret bara för att veta vad vi skulle packa för kläder,.. jo men då ska de REGNA OCH ÅSKA HELA HELGEN!!! jo man tackar! så gummistövlar o paraply har ja packat med mig nu!
Inte jättekul o gå ute hela dagarna o turista sig om de ska spöregna, men inte så mkt vi kan göra åt de. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :S haha.

Igårkväll efter en varm o solig dag så blixtra de o regna som fan o nu e de rättså mulet så ja undrar om de blir nån solning idag.. kan ju hoppas. Flickorna har ju camp nu i 2 veckor till vilket innebär att jag e ledig mellan 9-13, vilket är helt jävla undebart!!! Så ja passar ju såklart på att sola medans ja kan ;)

har lite smågrejer ja måste fixa idag innan vi åker, bla sätta in mina checkar! e så jävla dålig på att göra de. men men..

Hoppas ni har bättre väder i swe denna helgen!

xxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0