seven months

Igår hade jag en liten skypedejt me Nelia o Karro :) så himla kul o se o snacka me dom <3
Man tror inte att man missar så mkt, men en hel del har hänt på hemmaplan när ja vatt borta ;) heh.
Nelia, nu ser du till o komma hit!!

Annars så va gårdeagen rättså slapp, debbie fixa en tid hos frissan till mig så när ja slutat drog ja direkt dit :) Har fan inte klippt mig på över 7 månader så de va verkligen på tiden, hah. Blev lite blonda o mörka slingor också o resultatet var jag mkt nöjd me ;)

O idag e de ju den 23 vilket innebär att jag varit här i 7 (!) månader.. sinnes <3

har ju fortf ingen sån grej så ja kan föra över bilder till datan men i måndes passa ja på att låna maddies o la över ungefär 300 nya bilder så nu jäklar ska ja dela med mig av dom ;)

miss.













Nu måste ja sticka o hämta Hannah, lägger upp fler bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0