tredje dagen i NY!

Forsta skoldagen avslutades med en singalong i Centennial hall. Alla lander skulle upp pa scenen och dansa och sjunga nanting som va typiskt for deras land. Saklart dansade Sverige runt midsommarstangen och sjong sma grodorna :)

Helt plotsligt nar de va var tur att ga upp pa scenen sa sag jag LISA langst bak i aulan, ja kunde knappt dansa fordigt forran jag sprang fram till henne och holl pa att krama ihjal henne. San sjukt kansla att vi helt plotsligt bada tva star dar i en aula med 200 msk i New York! haha! love it <3

Vi tog sedan Lisas lilla skruttbil (de e hon som sager de, jag tyckte den sag mkt fin ut) :) in till stan dar jag fick handlat lite viktiga saker som schampoo o spray :) heh.
Vi gick sen till en Diner och kaka americanska pancakes :) snacka om munorgasm! Ska aldrig mer ata de..

Fick en valkomspresent av Lisen ocksa, sanna dar cheerleader shorts (som hon la upp pa sin blogg) ett par blaa och ett par graa! skitfina! Och sen fick jag saklart lite kakor :) haha. Tack alskade van!
Lisen fick en pase losgodis som gick at rattsa fort :)

Nu ar det iaf dags for frukost innan lektionen borjar.. Idag ska tydligen en polis komma hit och beratta lite.
Ikv kommer lisen igen o da ska vi kora hem till henne och halsa pa hennes familj! ska bli skitkul :)

Massa karlek!

bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0