ny vecka

Japp, då va den här igen. Veckans tråkiga måndag som faktiskt inte var så tråkig idag..
Satte klockan på tio för att inte sova bort hela dagen men snoozade till halv tolv så vips var den förmiddagen som bortblåst!

Skulle egentligen sticka ner till gymmet men jag hade sån jävla träningsvärk sen i lördes så de gick knappt att ta sig ur sängen :( mina ben värker som nån har slagit mig med ett järnrör! hah.

Lolla kom hit och vi drack lite the som vanligt och snacka :)

Sandra kom sen och hämta upp mig så körde vi till Lund där vi mötte upp Lisa sen bar det av till Malmö. In på first hotel där de va au pair- infomöte, vilket gick väldigt bra. Lite pinsamt med intervju på engelska men de e ju sånt alla måste göra så de gick bra! Kom sen på att vi inte ätit sen frukost och nu va klockan halv åtta så vi börja bli panik hungriga! Stack inom donken på väg hem vilket var jävligt längesen, kärt återseende! :)
Sandra och jag körde sen hem till mig och drack the och kolla lite tv!

so long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0