bakis-slas

då va de ännu en söndag i soffan med brudarna. love it.

börjar från fredagen: Hade ingen bil så efter maddie hade vatt barnvakt kom hon hit ist. Vi satt o drack vin o snacka om allt mellan himmel o jord. Så skönt att verkligen kunna prata om allt! En lugn hemmakväll för att samla krafter till lördagen ;)

När vi vakna slängde vi oss framför tv:n för att kolla film o slasa lite. Vi blev lite rastlösa o visste inte vad vi skulle göra, så då bestämde vi oss för att dra en sväng till ikea. Helt sjuk känsla, de känns verkligen som man är hemma. Så vi strosa runt i vår "låtsas-sverige värld" o skratta åt alla namn dom har på allting, sjukt roligt när amerikanarna ska försöka uttala dom. Egentligen behövde jag handla en sänglampa men de va skittråkigt att kolla efter så vi sket i de. Handlade ist, doftljus, pepparkaksdeg, pärlsocker, skorpor, paradisask, gräddsås o glögg. Bra blandning ;)

efter ikea körde vi inom iParty för att kolla halloween outifts, har inte bestämt oss än vad vi ska klä ut oss till men vi blev lite sugna på att va Vilma o Betty i flintstones ;) sen kanske Emma vill va Fred? :) haha,. hade vatt så kul. Eller kom jag på att en kan va Hugh Hefner o dom andra är playboybunnys ;) vi får helt enkelt se men vi måste fixa de rättså snart eftersom de e på lördag!

Efter de drog vi hem till mig o börja göra oss klara för utgång. Sen skulle jag o maddie bara fixa nått snabbt att äta o såklrt blev de potsticks (jag är besatt). Då kom precis debbie o dave o skulle käka så de slutar med att vi hämta upp all vår dricka o sen satt vi alla i köket o åt o snacka :) sen kom edith o ale o gjorde oss sällskap :) efter en del dricka satt debbie o locka mitt hår o gav oss massa kärleksråd ;) hon e så jävla underbar!

sen va vi redo att dra till West End, en klubb i Boston! De dryga här är att man måste gå ut med sitt pass eftersom dom inte godkänner utländska körkort som ID så de ända du kan använda är ditt pass o när ja tar fram  visar de för vakterna så börjar dom skratta!! hahaah, hur snällt är de liksom, ja vet att fotot är hemskt men ändå, hah, fick visa mitt visum ist så dom såg att de va ja ;)

Hade en sjukt trevlig kväll, riktigt bra ställe! måste lätt dit igen för att se Mr X ;) haha.

nu är de söndagsslas hemma hos mig. Thai picknick i vardasrummet idag me, standard!
fan va drygt de va o skriva så här mkt.. haha, ovanligt för mig.

Nu är iallafall Emma äntligen på denna sidan av atlanten! snart så.. bara 3 dagar! <3<3<3

      
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0