for daligt..

ja de e verkligen daligt av mig att uppdatera sa har sallan.. men ja har faktiskt inte haft nan ork till de, eller har ja glomt bort de..

Men forra helgen blev de iaf en trip till nyc, alskar den staden, men vem fan gor inte de? satt pa time square i solskenet med en kaffe o bara titta pa folk. de kan roa mig i tmmar.. Sen blev de lite shoppning, drinkar middag o allmant strosande.. tog en tur ner i central park ocksa, de bara maste man ha gjort om man e i nyc ju :) love it!

sen i veckan har de blivit lite mer shoppning o denna helgen drog vi till Royal, en klubb som ligger pa top 20 av utesallen i boston o de va ett riktigt bra stalle! Ska se om vi inte kan dra dit nar Emsingen kommer hit :)

Vi friade maddie som fyllde ar i sondes med tarta o chokladbullar :) riktigt gott o trevligt :)

bara 1 vecka o 1 dag till min andra halft kommer hit! kan inte ens beskriva hur glad jag ar for de! <3


ska bli battre pa att uppdatera!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Ser fram emot en kväll på Royal med er! :-)



Saknar dig så jävla mycket! Snart är jag hos dig min älskade älskade älskling! <3

2010-10-19 @ 23:07:15
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0