torsdag

Dagens ord: slapp

Älskar såna här dagar då man får lite ledigt mitt på dan :)

Store är i skolan på aftercare, mellan är på playdate o lillan sover, hur skönt som helst!

Så nu när ja hade lite tid över passa jag på att sy mitt nya löshår som ja låtit ligga skit länge.. men nu fick jag äntligen tummarna ur o nu e de klart! men faaan vad drygt de va, har ont i mina fingrar efter att syande ;) haha.

har fått undan all ungarnas tvätt också, så slipper jag de imorgon! Städerskan viker all tvätt så de e bara för mig att lägga in de i garderoberna, sjukt skönt!

Hörde att ni hade fått lite snö i svearike?
här regnar de o blåser som fan, så inte så mkt bättre..

Snart slut på den lediga tiden eftersom ja hörde lillan skrika i babymonitorn.. kan jag stänga av den o låtsas att jag inte hörde de?


jaja, ikv blir de iaf träning sen slapp framför tv:n. Imorgon blir de fredagsmys at maddies place.

Kanske väntas vandring på lördag, får se hur vädret är..

O Emma kommer hit om mindre an en vecka! kan fan inte fatta de, helt sjukt underbart! <3

take care

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0