1 månad

idag har ja vatt i staterna 1 månad. riktigt crazy!
Börjar komma in i de, men samtidigt känns de som jag har noll koll :S haha.
Börjar få koll på de här med playdates, har bokat in 3 st imorgon :S hah, kanske tagit mig vatten över huvudet, huset fullt av ungar, men som tur e deras au pairer med så vi kan göra nått annat när ungarna leker.. vi får helt enkelt se hur de går imorgon.

igår körde jag till Ale där hon, jag , maddie o Edtih kollade film. Prinsessan och grodan, skitsöt film :) heh.
Idag blev de inget bootcamp, palla verkligen inte ställa kl på 5.15 så ist sov ja till 8, mkt skönare!
Ale och jag ska nog testa spinnigen ikv om vi hinner. Ska köra till Firmingham sen o möta upp maddie o några andra au pairer.

Sen e de redan fredag igen.. sjukt vad snabbt de går. Ska samlas en drös hos Edith imoron för hennes hosts är på semester. Sen vet ja inte vad planerar är för resten av helgen.. vi får se.

take care.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0