helt sjukt ju

alltså jag vet att ja tjatar men ja kan inte fatta att tiden går så jävla snabbt!! redan torsdag igen o snart helg ;) like it!

igår blev de bio med ett gäng svenskar, vi såg The Town, vilket var en sjukt bra film o Ben Affleck är så sjukt het så jag dör!
På vägen hem skulle jag o Anette försöka tanka, de gick väl sådär.. haha kände mig som en riktigt blondin! mer behöver ni inte veta..

idag har vatt en riktig slappedag.. skönt som fan. Fixade en drop off till Hannah så hon va iväg hela dan till kl 5. O pj va i skolan till klockan 6 vilket innebar att ja bara hade lillan idag o hon sov middag mellan 2-4.30. Så med andra ord va jag ledig en bra stund mitt på dan vilket va jävligt skönt. Skypade lite o satt o kolla tv o tog de allmänt lungt. kan behövas ibland.

palla inte sticka till gymmet heller eftersom min bil är på verkstan, aldrig att ja cyklar dit!
så tog en dusch o nu slasar jag ännu lite till framför tv:n :) Maddie kommer snart hit så då blir de film!

imorgon blir de middag o bio med tjejerna sen utgång på lördag! mer om de i helgen!

take care!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0