I'm in Newton baby!

Yes, imorse packade vi väskorna o körde mot Newton. Ca 1½ timmes bilfärd så ja tackar gudarna för tv:n i bilen :)
När vi kom hit fick jag en rundtur av huset o dom visade mig min del av huset.. vilket består av hela källaren typ, ett vardagsrum, tvättstuga, toalett o sovrum o egen ingång :) kan inte bli bättre.

Sen körde vi till ett par av deras vänner som också har tre kids i samma ålder som våra, där blev de lek, pizza o vin i trädgården :) sen körde vi hem vid halv nio o slasade i soffan en stund innan Isabell (den gamla au pairen) kom hit me två av sina au pair vänner (en svensk) o berättade allt om sin resa i Californien, de lät riktigt lockande! Vi tog några glas vin o satt o snackade sen gick Debbie o la sig o vi fortsatte snackadet o bestämde att vi ska ut o käka imogron kväll (sista måltid sen åker Isabell hem på ons) sen bjöd dom me mig på nån fest i helgen så de ska bli trevligt. Skönt att lära känna lite folk så de händer nått!
Just nu sitter ja o Isabell nere i "vår" källare o snackar o hon ger mig massa inside info om familjen o allt annat :) heh, riktigt trevlig tjej, hon sa precis att de va synd att hon inte kunde stanna längre så vi kunde festa tsm.

men nu e de läggdags för fröken Pålsson, upp i ottan o passa kids.

Nightynighty.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej din höna :) Hoppas allt är bra med dig? Du bloggar dåligt tycker vi här på hemmaplan, vi vill ju läsa om vad du har för dig om dagarna :) Ha det fint snutta! <3

2010-09-09 @ 13:12:26
URL: http://manhattanfromthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0