one freaking weeeeeeek!

Så jävla skönt och de kunde inte ha kommit vid en bättre tidpunkt. Har ledigt en heeeel vecka från och med idag!
Har verkligen känt dom senaste dagarna hur jävla mkt jag behöver ha ledigt, ungarna har drivit mig till vansinne (o inte blir de bättre av att dom har påsklov o e hemma alla 3) så de e freaking jävla underbart.

Idag har ja mest hjälpt debbie att packa eller att hålla ungarna borta från henne så hon kunde packa. Körde o fyllde på olja på bilen, byta vindrutetorkarna o tanka o lite sånt smått fix. Sen vid halv fyra packa dom in sig i bilen för att köra till Canada o hälsa på daves syster o kusinerna.
O i samma sekund som dom körde slängde jag mig i soffan med popcorn o läsk o bara njöt av tystnaden. haha.
Obeskrivligt hur skönt de kan va o lyssna på ingenting..

Efter dusch o käk kom Damla nyss hit för att plugga.. heh, eller för att hålla mig sällskap. Hon behövde lite lugn o ro för att skriva sin uppsats så nu sitter vi tyst o lugnt vid varsin data o allt man hör e tangenterna. haha.

Snart kommer maddie ocskå hit med lite vin så då kommer vi nog bryta tystnaden ;) sen sover hon här så ja slipper sova själv i stora huset. heh.

bara 3 dagar kvar till --------> MIAMI!!!

har börjat tvätta lite så börjar packa så smått imorgon.. bara 5 dagar där ju så behöver inte så överdrivet mkt med mig.

talk to u later.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0