mysonsdag

Igårkväll kom maddie hit o gjorde mig sällskap framför tv:n. Mys, slas o massa snack :)
Skulle egentligen åka o fixa liqour ID idag men NÄÄÄDÅ , då går de o blir en snowday så skolorna blir inställda!
alltså va fan e detta? skolorna blir inställda såfort de kommer EN snöflinga. De e typ 3 gången på bara 2-3 veckor som skolorna stänger. Så skulle de verkligen aldrig gått till i Sverige. Skönt för ungarna kanske men de kommer bli en låååååång dag för mig :(

O nu när ja äntligen tatt mig i kragen (eller rättaresagt Maddie har tatt mig i kragen) o skulle åka o fixa de (tydligen ligger kontoret bara 10 min från mig) då fuckar allt till sig. AAAAH! jag blir galen!
Men men, får ju helt enkelt fixa de en annan sag, inte så mkt att böla över.

Fre imorgon iaf, skönt som tusan! Blir nog att dra ut ett gäng o ta en drink o kanske spela biljard eller bowling. Måste hålla low key så vi orkar stiga upp till skolan på lördag.. de e ju sådär kul.

-------------------------------

Nu har vi precis vatt ute o skottat, Debbie, Maddie o jag. Fy fan va jobbigt, rena träningspasset. Svetten bara rinner.. haha. Skulle först o främst skotta fram Maddies bil eftersom hon skulle iväg. Sen passa vi på o skotta fram dom andra två bilarna också om ja ska försöka ta mig nånstans idag. Puuh!
solen skiner iaf, lite bättre humör kommer givetvis me de.

ha en bra dag!

xxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0