New York

Lite sådär spontant har jag bestämt mig för att följa med Maddie till NY i helgen :)

Idag fredagen den 13 har varit en jäkligt bra dag. Fixa iordning ungarna imorse o körde iväg stor o mellan till skolan. Sen har jag bara haft lillan sj hela dagen fram till tre. Så jäkla gött. La lillan för en tidig nap redan kl halv ett så ja hade mer tid att sitta ute o sola ;) haha.

Väckte lillan vid halv tre så gick vi ner o hämta stor i skolan o precis lagom till vi kom hem blev mellan avsläppt från hennes playdate. Så efter tre kom Damla hit me sina pojkar så då slängde vi på en film till ungarna så vi kunde snacka o dricka kaffe ifred :)

Sjukt nice väder idag vilket gör att humöret är på topp :D o i följ av det blir de en helg i NY som ska bli skitkul. Middag ikv o utgång imorgon. Hoppas på lite grillning o öldrickande också ;) niiice!

En halvtimme kvar tills jag slutar nu, Maddie kom precis hit så vi har pepp o redo att dra så fort mig hostsmom kommer hem.

Roadtrip!! woop woop!

E på riktigt bra humör idag :D jiiihaaa!

P.s. har bokat flyg till Washington nu, helgen den 10-12 juni :) weeehooo! maddie o ja ska ge oss på couchsurfing, får se hur de går ;) hah.

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0