pinsamt

ja de e verkligen pinsamt hur dåligt jag uppdaterar..
har fan inte skrivt sen vi va i miami. Förlåt.

Nu har de ju gått så länge så ja har glömt bort vad jag gjort.. heh

Miami va iaf riktigt härligt. Förutom att jag brände sönder mig o har fjällat bort all färg jag lyckades få.. jaja, får vänta på varma sommardagar här ist så ja kan börja om.. heh.
Riktigt drygt iaf att vi bodde hos damlas kompisar som också är turkar.. snacka ju turkiska heeeela tiden o fy fan vad irriterande det va!!! ja vile bara skjuta hela högen för att slippa deras snack. Blev förbannad på damla också för det är jävligt respektlöst att bara snacka turk när där e 1 person som inte gör de. Men de fick hon allt veta, ja är ju inte den som håller tyst direkt.
Men förutom de så va de sjukt nice.. träffade massa trevligt folk o va på massa olika sjukt bra uteställen :)

O vad har mer hänt.. hm.. I helgen va maddie o liza i silverbay så då drog jag o Damla til venu i fredes. Första gången ja va där.. helt ok, sjukt bra musik men ganska litet.

i lördes drog jag med Frida (svensk au apir som vi träffa i Quebec) till Camilla (svensk au apir som ja träffa genom frida) ;) heh. Hon fyllde år o jobba hela helgen så vi drog dit i lördeskväll för att fira lite. Blev lite matchkollande, öldrickade, vindrickande o pajätande ;) riktigt trevligt.
I söndes va de som vanligt en slasdag som spenderades genom att ta igen bb avsnitt o kolla lite filmer :) skönt med slas.

Nu planerar Maddie, Liza o Jag att åka till Washington i slutet av maj, det vill säga om 2½ vecka. Ska bara höra med mina hosts idag om jag kan få ledigt på Memorial Day så vi kan fira det där. Hoppas!

ska försöka bli bättre på att uppdatera.. men nu måste jag skjutsa H till baletten så vi hörs.

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0