tisdag

idag fortsätter regnet o rusket.. så vi håller oss inne.

Städerskan är här idag o har hjälpt mig o debbie att rensa ut ordentligt i källaren och mitt rum. Sjukligt massa saker.. gamla leksaker, kläder, o massa annat skraffs. Så Anna (städerskan) fick ta precis vad hon ville av de debbie rensa ut. Jag passa på att slänga ut alla Isabells, Ales och Ediths grejer som stått här i en evighet. Så nu är där iaf lite bättre ordning på mitt rum.

Jag o lillan sitter bara nere i lekrummet nu o underhåller oss medans Anna städar där uppe, man vill ju inte gärna va i vägen.

I eftermiddag tänkte jag ta Lillan o Mellan o sticka till gallerian där dom har en inomhus-lekplats. Skönt o komma ut lite o inte bara sitta hemma hela dagen..

annars inte så mkt.. har många roliga helger framför mig nu så väntar bara bra de varma vädret så e allt perfa :)

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0