Sol, bad och party!

Jag vill bara åka utomland nu!
Ligga på stranden, dricka paraplydrinkar och festa!

Jag och Karro håller på att leta resa :)
 men först och främst
måste vi bestämma vart vi vill åka.. haha.
Jävla panik för vi vet inte alls var vi vill.
Men nu har jag precis kollat lite resor och hittat
ganska många till Rhodos med rimligt pris.. e faktiskt ganska
sugen på att åka dit, verkade va skit mycket party i Rhodos Stad
och det är ju inte helt fel :)

Igår satt jag och karro och brainstormade över resmål och så åt vi semlor :) hih.
men just bara för att det var fettisdagen. Då måste  man ju klämma i sig en eller två.. hah

Blev lite slapp hos julia också med pepparkakor och yatzy ;P mys.





hade varit riktigt härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0