På tordag äts det ärtsoppa

vilken jävla tur att man inte har sådana traditioner..
fruktansvärt räligt!

Har iallafall gjort historiaprov idag och lämnat
in psykarbete, känns riktigt skönt att slippa tänka på det mer.

Mamma och pappa har åkt till Liverpool idag för att hälsa på Macke.
Jag vill fan också åka dit, hade vatt jävligt kul med några dagars
semester med shopping och fest :)

Mamma ringde och väckte mig imorse halv åtta och undrade om jag
skulle ha nått från taxfreen.. var lite för tidigt för att kunna tänka på vilken
dricka jag var sugen på. Det får väl bli en överraskning :)

Men Emma, du och jag får lätt åka dit o hälsa på ;D Hade vatt riktigt kul.

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0