gammal nucka

när jag sitter här och läser lite olika bloggar blir jag bara så jävla glad att jag är som jag är :-) haha, vem fan pallar med en gammal nucka som redan är trött och grå och inte nått halva sin ålder än..Är glad att jag har dom vänner och pojkvän jag har och att jag har turen att kunna umgås med dom alltid :-) Kan gå väldigt crazy till ;-) Sitter och tänker på hur mitt liv hade varit utan dom, det är fan inte nådigt. Hade nog bara varit en tråkig gammal tjugoåring som klagat på allt och alla.
Men som tur är, är jag tvärtom.. ser fram emot vart livet leder mig och för det mesta har jag en positiv inställning :-)

peace
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, du är bara för bra älskling <3

Nej, grå och tråkiga 23-åringar lär vi aldrig bli :-)



Älskar dig! Ikväll blir det Grey's <3

2009-04-08 @ 12:39:16
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: emilia

haha, nää verkligen inte! absolut inte nått för oss ;-)japp, myspys ikv :) älskar dig snäckan

2009-04-08 @ 14:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0