fredag

Igår fick jag en släng av vinterdepression. Va allmänt sur och nere och tänkte va fan ja ska göra med mitt liv. Fick panik på allt och alla. Kanske var det för att ingen ville följa med mig och shoppa. För det vet ju alla att det botar det mesta, depression, förkylning, huvudvärk, allt glöms bort när man rotar bland galgarna :-)
Men jag fick tag på Helena som ville umgås i allafall :-) så hon kom och hämta mig så körde vi lite ärenden, sen drog vi hem till henne och slängde oss i soffan, käkade negerbulle och såg på tv :P
Mamma hämtade mig sen vid fyra då jag hade lovat att hjälpa henne att duscha winston, lättare sagt än gjort.
Vid sjutiden va det dags för spinning, Jag, Helena och Karro cyklade på som fan. Tyvärr började jag känna mig förkyld så jag kunde inte köra hundra procent. Fick gå och snyta mig hela tiden, men jag cyklade på så gott jag kunde. Efteråt va vi helt klart döda, och det va ingen smärtfri död, utan som att bli långsamt plågad till döds.

Och inte nog med det så drog Karro med mig på morgonspin imorse klockan sju. Förvånansvärt pigg som jag va gick det faktiskt riktigt bra. Och det bästa av allt är att efteråt får man frukost ;-) Mackor, fil och flingor, juice och kaffe , mum.
Efter vi tryckt i oss lite frukost fortsatte vi lite i gymmet. Karro är ritktigt grym och kan göra flera stycken övningar på hävstången. (ni vet den stången man hänger i och sen drar sig upp). Jag ville inte ens försöka. Vi körde lite armar, ben och mage. Sen fick det vara nog och vi drog hem. Har precis duschat och sitter vid tv:n och slappar. Har gjort mig en kopp te och tänkte nog läsa lite i en bok jag lånat av julia. :-)

Ska jobba lite på bageriet i eftermiddag. Och ikväll blir det antagligen ut och äta med tjejerna och ta ett glas vin :-) riktigt myspys. <3


Peace

                                                            


Kommentarer
Postat av: Emma

ska bli mys ikväll :-) men cornelia kunde inte? det kanske bara blir du o jag ;P <3

2009-02-20 @ 12:34:20
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Emma

JAAAAAA, det var exakt det jag menade :-D det är verkligen vårt kall! Måååååste prata med mams nuuu.. <3<3<3<3<3<3



´GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS ÄLSK !<3<3<3

2009-02-26 @ 11:08:14
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0