7/3

Pust och stånk vilken utmattande helg. Absolut inte negativt utan tvärtom. Hade en sjukt rolig/mysig kväll hos Julia i Lördes. God mat, massa snack och skratt, och massa gottigottis :)

i Lördes drog först jag och Nelia en sväng till malmö för att kolla shoppningsutbudet. Jag köpte världens snyggaste jacka som jag sett på Emelie, tur att hon inte blev sur för att ja köpte en likadan. :-) var tvungen för det e så jävla snygg, blev besatt :p haa. 

  sen på kvällen blev det såklart jägers för vår del, vad annars. E man stammis så e man ;-) Började kvällen hos Emma men skumpa, shots och massa gott ;-) speciellt likör 43, blåbärssoppa och grädde. Godare kan det inte bli ;-)
Hade en riktigt trevlig kväll.

Söndag + måndag bestod at jobb vilket var helt ok. Söndan var man såklart lite bakis och allmänt sliten, men med ob hela dagen är det värt det :)

Har börjat få ont i halsen vilket e helt sjukt eftersom emma också hade det. Vi blir fan alltid sjuka samtidigt. Så jävla skumt. hee. Så dagen kommer antagligen spenderas framför datan och tv:n. Vilket jag verkligen förtjänar efter denna helgen :)

här kommer lite blandade bilder från helgen.

     

  

  

  

peace


Kommentarer
Postat av: Emsekladden

haha, ja helgen var verkligen skitbra :-) som alltid när vi är i farten :-D <3

2009-03-10 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0