oh, I'm so scared

Emma, nu skriver jag igen!!! tack för uppdateringen av min blogg :) det blev helt förträffligt :-)
Eftersom jag inte pallat skriva på hela veckan så har jag väl en del att ta igen, men va fan. Palla!

Har iaf blivit lite jobb denna vecka, så man e ju inte helt arbetslös. Tisdagen spenderades på grand, och
tors + fre (idag) blir det jobb på bagan.
 Va uppe kvart över sex i morse för att gå på morgonspin kl sju.
Ångrade mig ju så fort klockan ringde men det va bara att pallra sig upp, och inte nog med det utan vintern va här igen och det var bara att börja skrapa rutorna på bilen innan jag kunde köra iväg. Efter träning va det hem och duscha och lite sånt.
Slappar bara framför tv:n nu i väntan på att sticka till jobb. Börjar kl ett så det bir chill.
Vet inte vart fredagskvällen bär mig men det märker jag väl ;-)
 
eftesom jag är så seg på att uppdatera kommer här lite bilder sen helgen!



  

   

peace


Kommentarer
Postat av: rut

kiss på dig du din lille kissemiss

2009-03-21 @ 14:54:39
Postat av: Emma

måste få bilderna från igår sen också :-)

har för mig det blev lide många bra !



hahaha, flipp.



<3

2009-03-21 @ 15:23:24
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0