bad bad girl

så ja.. då har ja kommit in i en dålig uppdateringsperiod. hah, men ja har ju aldrig vatt bra på de ändå så varför börja nu?

måndag, tis passerade fort, nu e de onsdag o idag har ja vatt me lillan o fixat lite ärende till debbie, bla köpt julklapp till mig själv!? haha, hon fråga om ja kunde åka till nagelsalongen o köpa presentkort till alla mina kompisar från henne. O plus att ja skulle köpa ett till mig sj :) snällt av henne iaf att köpa till mina kompisar! nu kan vi gå dit allihop tsm :) (maddie, om du läser detta får du verka överraskad när du får de) ;) hah. Hoppas ja får nått annat me som ja inte köpt sj.

Efter de hämta vi mellan i skolan sen körde vi till Damla o hade en playdate med Aidan. Ungarna lekte o vi slappa i deras hopptorn (som dom har inomhus!?) Körde hem vid halv tre för att lägga lilllan o göra mellan redo för Yet. Hon blev hämtad lite över tre o sen dess har ja haft en lugn stund för mig själv. Jäkligt skönt. Dom kommer hem om 15 min så då blir de full fart igen, leka me lego o barbiedockor tills ja slutar.
Ikv blir de gymmet med Damla. Har varit sjukt aktiva o duktiga både i måndes o tisdes, får hoppas de håller i sig. Blev ett "basic training" pass i måndes morse kl 6. Sjukt jobbigt pass o ett tag ville vi bara lägga oss ner o dö. Men men, vi tog oss igenom de. Sen på kvällen körde vi zumba :) upp igen tis morse kl 6 då vi körde konditionsträning. Sen blev de pilates igår kväll.
Imorse skulle vi egentligen till gymmet igen men eftersom ja inte sov nånting inatt (har sån jävla fruktansvärd tanvärk!!!) så blev ja hemma ist o försökte sova. Men ikv blir de iaf styrketrännig o imorgon bitti blir de basic training igen! äntligen tycker ja de e kul o gå till gymmet igen! behövde en kick av motivation o de har ja fått :)

Förresten skulle debbie på ett kak-kalas igår, då alla mammor bakar kakor sen möts dom hos en av dom o kränger o dricker vin :) haha, housewives. Så eftermiddagen igår stod ja o debbie o baka 3 plåtar me trippeldeckare. Toffee o chokladkladd på kexbotten!! Alltså fatta vad gott de va!!! munorgasm! ja slicka alla skedar o skålar o allt jag kom över. De värsta e att vi fortf har en plåt kvar här hemma,.. kan inte gå förbi kylen utan att ta en bit:S aaaah. Plus att hon kom hem med en hel påse full av andra kakor som dom andra hade bakat! Sockerkick heeeela veckan här!

nu ska ja ta en bit bara för ja skriver om de blir ja sugen!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0