besviken

Först va de ett jäkla klödd för min gps hade inte adressen till Ikea, så ja fick skirva ut en karta från goolge ist men de va faktiskt inte så svårt att hitta dit. Men ändå drygt för de e så sjukt mkt enklare med gps:en, ist för att sitta med en karta framför sig. Ja vågar ju inte ta ögonen från vägen så som dom kör här.. helt sjukt. De värsta är ju att man blir van vid de o ja kommer köra som en idiot sen när ja kommer hem. heh.

Men iaf, när ja väl kom dit så va de en stor besvikelse, inga adventsljusstakar, ingen chokladkalender, ingen pepparkaksdeg kvar o ingen saffran. Lönt att ja körde dit liksom. Men ja köpte iaf glögg, har ju lovat mina hosts att bjuda dom på de. Sen ville ja ju baka pepparkakor o lussebullar som man kan doppa i :) aaah, så jäkla gott! men pepparkaksdegen va slut, skulle kanske frågat om dom fick in mer men de tänkte inte ja på. Blev bara arg när de inte fanns, så då sket ja i allt.
Jaja, lite grejer fick ja iaf med mig. Kan ju inte köra hela vägen dit o komma hem tomhänt, så en sänglampa blev de o en chokladask till mina host i julklapp. och förresten har ja köpt Stieg Larsson filmerna till dom också i julklapp, hoppas dom gillar dom.
bara ungarna kvar att köpa till o dom e ju lättast så de ska inte va nån problem.

Kom hem vid halv nio så då stack ju ner en runda till gymmet, där ja stötte på några andra au pairer, bestämde att vi ska gå o se due date imorgon :)










Så här fint väder har vi idag!


snart ska lillan sova middag o då ska ja passa på att slänga min på soffan o slasa :)


Take care! Lots of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0