överlycklig!

Idag fick jag mitt efterlängtade paket!! Ni kan inte förstå vilken lycka!
Mina älskade skridskor! sen fick ja underbara saker jag inte visste om. Ett jättefint armband från Emma o ett brav som ja grät som en bebis när ja läste :) heh. Betyder så otroligt mkt att de e svårt att beskriva. Forstatte att gråta när ja öppna allt i paketet, där va brev från mormor o morfar o farmor o farfar, godis o snus från mamma o pappa <3 Kort på småkusinerna, som blivit så stora :)

Tusen tack! den bästa presenten nånsin!

Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Emma

JAAA har paketet äntligen kommit!!! Jag har ju knappt kunnat hålla mig!!! :-D <3 älskar dig min finaste fining!!!

2010-12-30 @ 02:22:03
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0