så var julen över..

inte för att de riktigt har känts som jul här men nu e de iaf över.. tiden går sjukt snabbt.
Längtar redan till nästa jul som ja ska fira med alla som jag älskar!

har haft en mysig o rolig helg med Damla, e tacksam att ja fick fira jul med henne o hennes familj :)

i lördesmorse väckte hennes ungar oss kl 5.30, då va de dags att rusa ner o öppna alla julklappar. Mysig morgon men paketöppnande i pyjamas o långfrukost med Damlas familj. Strosade runt o gjorde ingenting heela morgonen, sjukt skönt. Sen vid 12 kom far- o morföräldrarna o de va dags för lunch. Vi åt kalkon o potatismos, lite annorlunda julmat men gott va de. Massa vin på de vilket gjorde allt mkt bättre ;) Äpplepaj till efterrätt o sen hjälpte vi ungarna att bygga ihop leksaker som dom fått.

Vi drog sen hem till mig där de blev filmtittande o klubb-letande. Blev en massa vindrickande, dansande o sjungande i debbies badrum (vilket är sjukt mkt större än mitt) passar på att va där medans dom är borta ;) hah.
Sen drog vi in till Boston där vi gick till Bond igen. Gillar de ställen, sjukt mysigt. Blev öl o chips o massa snack :)
rättså lugn kväll sen drog vi hem o sov hos mig.

igår blev de lite shopping o sushilunch :) love it. Drog sen hem till mig igen för ännu mer slasande.

Familjen skulle egentligen kommit hem från florida idag men pga snökaoset här blev planet inställt. så ja har ingen aning när dom kommer. Ska hämta dom på flygplatsen så ja hoppas inte de blir inatt iaf. hoppas de blir imorgon på dan så ja slipper köra när de e mörkt. heh.

idag drog ja o damla en sväng till gymmet vid 10. efter de har ja bara vatt hemma heeela dan o gjort typ ingenting. tvättat o städat undan lite men nu börjar ja bli rastlös. Damla jobbar till 8 ikv sen blir de antingen bio eller att hyra film.


hemlängtan eller saknar ja bara nån just nu..

xxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0