welcome back

Igår efter många timmars slasande tog jag tillslut tag i mitt liv o drog till gymmet.
Körde först o hämta Damla sen en runda in på bibblan o låna lite filmer sen blev de en timmes pilates.

Vi körde hem till mig o kolla nån weirdo film som ja inte fatta så mkt av. Ja o Damla har världens olikaste filmsmak, ja älskar lätta filmer som komedier o kärlekshistorier medans hon älskar filmer om demokrati o världshistora o massa annat skit. haha, blir alltid disskusion när vi ska välja film.

Denna gången fick iaf hon välja så ja va inte jätteinvolverad under filmens gång. O till råga på de så somnar hon efter halva filmen.. haha.

Skulle iaf skjutsa hem Damla efter filmen o kl va typ 12, o ja skulle hämta min familj på flygplatsen kl 1. Men Debbie mejla mig o sa att flyget blivit inställt igen! helt crazy så ingen familj hemkommer här än.

Halvvägs hem till Damla kom hon på att hon glömt sina nycklar o hon ville inte väcka sina världföräldrar så de va bara att vända igen o köra hem o sova hos mig.
Hon börja kl 8 imorse så vid 7.30 körde ja hem henne sen slängde jag mig på soffan ett tag o slasa.
Vid tio tiden tog ja tag i mitt liv igen o drog till gymmet o körde lite styrka o kondition.

Dusch o mat sen ännu mer slas i soffan. Städa mitt rum lite också :) duktig tjej.

Har precis skypat me mam o pap så ska leta lite boende till dom tills dom kommer hit i mars :)
nu blir de att köra o handla lite mat att fylla skylskåpet med!

O äntligen har maddie kom hit igen!!!!!! är överlycklig, så ska självklart träffa henne ikv o krama ihjäl henne!

mina hosts mejla mig precis att dom är trötta på att vänta på flyg från miami så dom har hyrt bilar ist o ska nu köra från miami till boston. Skulle typ ta en dag att köra så ja undrar om dom hinner hem idag eller om dom kommer imorgon. Skönt för mig iaf för ja har fått 2 dagars extra ledighet. de skadar aldrig.

xxoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0