thank me

ja, då har ja ju lyckats slarva bort min kamera..(igen!) vet inte hur många kameror ja haft dom senaste åren, men de verkar ju inte som ja ska ha nån eftersom dom bara försvinner. (Försvinner gör dom ju inte utan jag kan bara inte ha ansvar för en kamera) inte min grej helt enkelt.
tråkigt nu när jul o nyår närmar sig, hade ju vatt kul o ha lite bilder från de, men får tvinga dom andra att ta massa bilder på mig :) hah.

Imorse gick ja upp 5.30 för att sticka till gymmet, pilates stod på schemat kl 6.00 sen körde ja 30 min kondition efter de. Ska verkligen försöka komma igång me träningen nu. Så drygt när man inte har nån motivation. Men gillar verkligen zumban o pilatesen så får väl se hur länge de håller i sig.

Skönt o ha träningen avklarad på morgonen så har man hela kvällen till annat. Tänkte sticka till Burlington coat factory o kolla in skidkläder :)

Annars har de varit en slapp dag,.. har försökt lära lillan att säga "thank you" men ist säger hon "thank me" vilken e så jävla irriterande! ja har tjatat om och om heeela dagen att de heter "thank you" men hon säger bara "thank me" aaaaaaaaaaaaah, you drive me crazy! När jag precis gjorde ett sista försök för dagen att få henne att säga de då kläcker hon ur sig "Im tricking you" hahah, så antagligen jävlas hon bara! Men hon e ju så jävla söt så de gör inget ;) Emma, du som har träffat henne vet ju, man smälter ju när hon ler mot en :) 


jaja, nu väntas de indian food sen får vi se, Ale skicka precis om vi skulle kolla film ikv så blir nog de ikv o burlington i helgen ist :)


Sista egobilden me min kära kamera (+ nytt år)


Lots of love <3
 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha... thank me! Fy fan vad bra :-D lilla jävelungen! <3

2010-12-11 @ 20:44:24
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0